ameliastarstable

Alla inlägg under april 2014

Av Amelia Pinkbell - 25 april 2014 11:15

 

Nu i går så blev det så att alla mina HÄSTAR blev i level 15...Då fanns det ju bara 2 ponnys kvar i level 9 och 3.Jag själv tycker att det är gasnka drygt att levla just Ponny's men när man väl kommit igång så är det rätt mysigt,vet faktist inte varfr jag inte levlat dem tidigare,men en uteritt men ponnys det måste man göra VARJE kväll,För det gör jag det är så himla mysigt och jag brukar ta med en kompis också och rida samma stig varenda dag ^^ Jag börjar såklart i Jorvik stallet,sen går jag ner för backen till arenan , följer stigen upp till Jarlaheim,genar i jarla och går ut där man kommer in i JSC , följer den stigen upp till goldsprurd,Går ner till Gröndal vid gröndals tävlingen ,följer stigen igenom GD , upp till typ den här vanliga mitten stigen i GD (svår att förklara XD) , Sen så rider jag tillbaks till JS andra vägen ^^ 

Snart kommer det också att komma information om alla mina 7 hästar så håll ett öga öppet ;)

Av Amelia Pinkbell - 24 april 2014 13:45

 

Redigering! Inte mitt bästa men jag blev nöjd :)

Om tyckningar om det nya ''Hitta Lisa'' Uppdragen...

Jag var väldigt taggad för denna uppdatering och trodde verkligen det skulle hända mer...

Vi har ju inte fått huvud uppdrag på 8 månader...Och dem här uppdragen tog ju bara 2 dagar att göra.

Dem var spännade och ganska okej faktist men jag hade förväntat mig något lite mer dramatiskt...

Det roligaste tyckte jag var iaf väcka sovande ärkan (eller vad den hette XD) och se det coola grejerna när trädet fick kraft,mörkerryttarna kom , Lisa använde sina krafter mot Mörkerryttarna , Lisa änvände krafter mot min häst så att hennes sår blev läkt!                                                       


 

Av Amelia Pinkbell - 22 april 2014 21:39

 


..................................................
..................................................
.....................................Dagens outfit med färgerna Vit,svart,brun & vinröd!


Karaktär:

Hjälm.GÅD Fiskebyn Ekobutiken JS 7100 SC 73 // Tröja: Jarlaheim Klädhuset JS 7300 SC 83 // Ridbyxor: Goldspurds butik JS 8100 SC 86 // Hanskar: Marleys gård JS 3800 SC 21 (erwindhanskar) // Boots: Jarlaheim Gary's skor JS 7500 SC 77 //

Hästen: Tyglar GÅD fiskebyn starshop JS 0 SC 98 // Sadel jarlaheim vaktsadel (present i JH) // Shabrak: GÅD Fiskebyn Sjöhästen JS 400 SC 62 // Benlindor: Jarlaheim Butik Gallopp JS 0 SC 75 // SvansDekoration.

Silvergladebyn h'stdekorationbutik JS 0 SC 90!

..................................................
..................................................
.....................................


Av Amelia Pinkbell - 22 april 2014 12:31

Ny Header som jag har redigerat med GIMP...Den här bilden kommer nog att stå kvar nu fram till kanske...Sommaren , slutet av Maj!

Hoppas ni tyckte den var fin! ^.^

 

Av Amelia Pinkbell - 22 april 2014 11:29

     

Har försökt att ta lite fina bilder på Scarlet & Daisy gick ganska bra för jag hade tänkt att redigera lite med bilderna om det går bra.Själv klart lägger jag upp redigeringen på bloggen och det spelar ingen roll om den blir ful eller fin ;) 

Sen senare i kväll kommer det också upp dagens outfit,redeigeringen (eller imorgon) 

Sen vet man ju aldirg vad som händer! ;) 

 

Av Amelia Pinkbell - 20 april 2014 10:13

 

Namn: Amelia Pinkbell

Ålder: 10 år

Bor (På SSO): Jorvik Stallet

Hästar: 7 st DaimondFlower aka Daim , DaisyPrincess aka Daisy , RoseTrouble aka Rosie , SuperNova aka Nova , ScarletCrush aka Scarlet , LightHeart aka Hjärtat , UltraPearl aka Trape

Starrider: Life Time starrider

Bloggar jag läser: AliciaStarstable,StarStableWorld,Baraamandas,MyRiv
erfall,

Klubben jag är medlem i: Sea Wings <3

Instagram:AmeliaPinkbell_sso

Youtube:AmeliaPinkbell

Favvo färg: Ljus blå , rosa , gul


Hoppas du gillar min blogg 


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Amelia Pinkbell och bloggar om spelet StarStableOnline
Här kommer jag att skriva om allt från himmel till jord :D .Jag bor i Jorvik stallet med 6 hästar och 2 ponnys,jag försöker få en så aktiv blogg som möjligt,Hoppas du gillar min SSO blo

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur många hästar har du på SSO?
 10
 5
 Mindre än 3
 Mer än 10

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards