ameliastarstable

Alla inlägg under juni 2014

Av Amelia Pinkbell - 22 juni 2014 12:17

 

!!Välkommen till familjen Pinkbell Fastwhisper aka Freja!! Freja är en häst av rasen Tinker,hon är 8 år men väldigt stor av sin ålder, hon är 1,52 i mankhöjd.Hon älskar äpplen, morötter och framför allt Rosie.Jag förstår nästan inte Freja har typ viljat stå i samma box och dem trivs bra tillsammans,eftersom båda är väldigt stora,men de verkar passa bra tillsammans som man ser verkar det ha blivit bästa vänner.. (Här nedan kommer en liten bild på Freja & Rosie) 

 

Förlåt också för att Scarlet busade,Hon blev så nyfiken vad vi gjorde ;__; Araber..

 

En liten bus bild på Scarlet för hon var så nyfiken.  

Ja,Det såg hel failat ut..SCARLET!!!

 

Av Amelia Pinkbell - 6 juni 2014 21:04

 

Ny fredags outfit som jag nu ska ha på mig varje fredag framöver tills jag glömmer av det xD

 

Tog ut Daisy nu på väldigt länge, har inte ridit henne på ca 1 ½ månad..Hon har bara stått inne i stallet väldigt länge,har inte ens suttit mig upp på henne :/ Men nu, äntligen hade jag lust att risa henne,hon kommer ju ocksåå nu att vara hästen jag rider på fredagar,eftersom outfiten är gjord på henne 8)


Gick också med i Silverglade Knights allderles nyss :) Som ägs av Daphne Mcknight.Klubb bloggen är Knightsord.weebly.com 

   


Madans jag var i Fort Pinta så gick jag in på diskot och slappnade av lite :)

Vill någon komma till Diskot och träffa mig? Breva så träffas vi direkt :D

 



Av Amelia Pinkbell - 5 juni 2014 22:12

(resultatet) 

Ny redigering med en nybörjar gubbe,blev faktist riktigt nöjd om man kollar på hur den var först..xD


(Hur den var först)


 

 





Av Amelia Pinkbell - 5 juni 2014 21:52

Hejsan på er Ja, jag vet att bloggen har varit okativ det 5 senaste dagarna.Jag har faktist inte haft någon så stor lust :/ Jag har inte så många besökare dagligen :/ Såå, jag vet inte..Jag bloggar när jag har tid,lust och vill...Men jag vill ju jätte gärna också att jag har besökare på bloggen, annars så bloggar jag för mig själv ju :/ Jag brukar ha Max 65 besökeri MÅNADEN,och det är väldigt lite..Hur ska det gå med bloggen tycker ni? Kommentera och säg vad jag ska göra? TIPS..


Ja,som ni ser har jag ju också gjort en ny video, den är till Supernova, min vita Andalusier.Hon är ett av mina bästa hästköp hitills.Är väldigt nöjd med henne.Är helt säker på att hon INTE blir en häst som jag tröttnar på i frmatiden<33

 

Av Amelia Pinkbell - 1 juni 2014 17:13

 

Ny redigering, som ni ser så är det jag.hAHA kom bara för mig att jag vill redigera något så då gjorde jag den här roliga bilden xD.. Det jag har redigerat är:

 

(Ja, det kanske man ser, men endå x) )

 

-Håret är förlängt

-Jag har gett mig själv kanin tänder

-Mustach har jag fått

-Fixat mössan lite blå och med boll där uppe

-Lagt till solen (Linsöverstrålning)

-Fixat ögonbrynen

-Skrivit in mitt namn


OBS! kOPIERING ÄR FÖR BJUDEN,GÄLLER SAMT OCKSÅ ALLA MINA REDIGERINGAR!

 

Av Amelia Pinkbell - 1 juni 2014 11:06

   

Ja, såhär ser det ut i mitt stall just nu...8 stycken..Har viljat länge göra en lista på vilka hästar jag ska/vill köpa :D Såå,det blir här o nu det då..Om det går bra med budgeten för mig..  ..Heh inte så bra bild.. x)


Hästar jag vill/ska köpa:

 

Svart skäck Tinker

Grått Arabiskt Fullblod

Brunt Arabiskt Fullblod

Prickiga ponny'n på hästmarknaden

Svart Engelskt Fullblod

Appaloosa


Kommer faktist inte på några fler nu x) Kommer att göra det i framtiden med ja,ja





Presentation


Hej jag heter Amelia Pinkbell och bloggar om spelet StarStableOnline
Här kommer jag att skriva om allt från himmel till jord :D .Jag bor i Jorvik stallet med 6 hästar och 2 ponnys,jag försöker få en så aktiv blogg som möjligt,Hoppas du gillar min SSO blo

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur många hästar har du på SSO?
 10
 5
 Mindre än 3
 Mer än 10

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards